Borgun Bankkártáys fizetés

Borgun  Bankkártyás fizetés

 


1. Reklamációs csatornák, reklamációk kivizsgálásának határideje
A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
Amennyiben a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatosan reklamációval élne, akkor forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban: e-mail-en ( info@dimat.hu) , illetve levélben (7627 Pécs,Pósa Lajos utca 39., ajánlott küldeményként) Az írásos reklamációt minden esetben kivizsgáljuk. A panaszra a választ a kézhezvételétől számított legkésőbb 8 napon belül megküldjük.


2. Választható fizetési módok megjelenítése - Fizetési módok és feltételek
Bankkártyás online fizetési rendszer
A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

 

1)A bankkártyával való fizetés a Borgun szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. A bankkártyával történő fizetési mód választása után a Vásárló átirányításra kerül a Borgun biztonságos honlapjára, ahol a kártyabirtokos megadja a bankkártya adatait így azok sem a Dimat Fűtéstechnika Kft. illetve más illetéktelen személy birtokába nem juthatnak.

2)A Szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A Szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

3) A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

4) Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@dimat.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót

tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja. Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelet különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

5) Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MAESTRO és MASTERCARD

6) A bankkártyás fizetési ellenérték Forint devizanem alapon kerül teljesítésre.
3. Elfogadott bankkártyák megnevezése
Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MAESTRO és MASTERCARD
4. Bankkártyás fizetés pontos menete
Szerződési Feltételek elfogadása A Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
A rendelés, vásárlás menete: A kiválasztott termékre kattintva Vásárló kiválaszthatja a rendelni kívánt méretet. Ezután a „Folytatom'' gomb megnyomása után egy összesítő fog megjelenni a megrendelt termékekről és azok áráról, ami még ekkor természetesen szabadon módosítható. A „Megrendelés'' gomb megnyomása után válassza ki a fizetési módot, majd adja meg a szállítás címét, ahova az árut kéri. A rendszer automatikusan generálja a szállítási díjat, amelynek összege rendelése végösszegéhez adódik. Végül az utolsó oldalon ellenőrizheti az összes adatok, rendelést, majd elküldöm gomb megnyomásával, elfogadja az üzleti és szállítási feltételeket (mellékelve a vásárlási szerződés). A szükséges ellenőrzés után a „Elküldöm a megrendelést” gombra kattintva adhatja fel rendelését, amelyről hamarosan egy automata, és egy manuális visszaigazoló e-mailt fog kapni a megadott e-mail címére.
5. Részrendelésre, részszállításra vonatkozó információk
Amennyiben a Vásárló rendelését nem tudja az Eladó teljesíteni teljes mértékben (hiányzó tétel esetén) az utalást követően, úgy a Vásárlónak dönthet a továbbiakról. 1. A hiányzó termék ellenértékét az Eladó visszautalja a Vásárlónak, 2. A hiányzó termékre későbbi szállítási időpontot egyeztetnek közösen (Eladó/Vásárló), 3. Vásárló választ másik terméket, értékegyeztetéssel.
6. Szállítássérült termékre vonatkozó információ
Hibás termék esetén  a vevő akkor is élhet elállási jogával (vagy kérheti a termék cseréjét), ha a terméket kibontották. A szavatossági igény érvényesítéséből eredő cserére a termék átvételétől számított 2 (kettő) hónapon belül van lehetőség.
Vitás esetben a bevizsgálás költségei a Vevőt terhelik, amennyiben a jogos szavatossági igény bebizonyosodik, úgy ezen költségeket megtérítjük.
Egyéb információkért hívja a +3670 601 02 09 telefonszámot! A további, Internetes vásárlásokhoz kapcsolódó jogszabályokról tájékozódhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal weboldalán!